DREAM A LITTLE DREAM OF ME

Znaleźć coś, czego jeszcze nikt nie odkrył. Być świadkiem tego co kwitnie i jest piękne. Stanąć i usłyszeć… Przenieść się w inny  świat…

To pierwsze moje skojarzenia, po usłyszanym występie młodej dziewczyny, podczas mojego pobytu w Gdańsku. Śpiewała  pod Żurawiem nad Motławą. Z pewną tajemniczością stała i oddawała się swojej muzyce. A właściwie coverom takich zespołów jak The Cure, Oasis, The Cranberries czy Nirvana, tyle że przedstawiła je w nowym wymiarze. Z wiankiem we włosach, swoim melancholijnym głosem tworzyła poezję, która poruszyła moją duszą. Idealnie wpasowała się w oświetlony i romantyczny Gdańsk.

Aldona Vide, bo tak nazywa się ta młoda wokalistka porywa i zachęca do wysłuchania nie jednego, ale wszystkich utworów swojego repertuaru. Chcę się nią dzisiaj z Wami podzielić. Można ją znaleźć i na instagramie, a także na YouTubie gdzie mieści się jej twórczość. Ciekawa jestem czy zabierze Was, tak jak mnie do swojego świata muzyki…

jula

Skomentuj

