„CHCĘ USŁYSZEĆ WSZYSTKO JESZCZE RAZ”

Pamiętam, kiedy jako mała dziewczynka, nauczyłam się nucić „Pszczółkę Maję”. Szalałam na punkcie tej piosenki. Potem, na jednej ze składanek mojej mamy, znalazłam piękny utwór „Z Tobą chcę oglądać świat”. Marzyłam o takiej historii jaka była zapisana w tej melodii. Dzisiaj siedzę i słucham „Mojej Drogi”, którą w oryginale śpiewał kiedyś Frank Sinatra, na zmianę z innym pięknym i równie wzruszającym utworem. W jednym z wywiadów przeprowadzonych kilka lat temu z autorem wyżej wymienionych utworów, powiedział on że niestety ludzie znają go tylko z dwóch utworów. Rzeczywiście, słysząc tą wypowiedź, zrozumiałam że jest to prawda. A był to muzyk wybitny… W ostatnich czasach można było go usłyszeć na OFF Festivalu, we współpracy z Mitch&Mitch, czego efektem była płyta „1976 A Space Odyssey”.

Zbigniew Wodecki odszedł od nas w poniedziałek 22.05 po tym jak po operacji na sercu, doznał rozległego udaru. Odszedł wspaniały muzyk, kompozytor i wokalista… Jak w jednej ze swoich piosenek, śpiewał:

„Lubię wracać w strony, które znam,
Po wspomnienia zostawione tam,
By się przejrzeć w nich, odnaleźć w nich
Choćby nikły cień, pierwszych serca drżeń…”

Na zawsze pozostanie w naszych wspomnieniach i muzycznych sercach.

jula

Skomentuj

