RÓŻ I CZERWIEŃ NIE TYLKO W WALENTYNKI

Podczas takiej mroźnej i szarej zimy, brak energii i jakichkolwiek chęci jest u mnie normalny. Dzisiejsze słońce i wysoka temperatura pozwoliły mi choć na chwile przypomnieć sobie klimaty wczesnej wiosny. Czas w którym świat wyjątkowo szybko się zmienia. Zielone małe pączki z dnia na dzień robią się coraz większe, kwitną piękne kwiaty, w kwiaciarni pojawiają się pierwsze żonkile, czy tulipany. Wszystko nabiera kolorów. Także nasz dom, czy miejsce w którym na co dzień żyjemy.

Idąc do sklepu wyjątkowo naszą uwagę przyciągają letnie kolorowe sukienki, wyszywane wzorzyste poduszki, czy barwne obrusy. Szukamy czegoś świeżego co nada lutowej codzienności odrobinę ciepła i koloru. Ewidentnie znudziła Nam się już ta zima. (Przynajmniej ta mroźna z brudnym śniegiem na poboczach.)

Idealne będą właśnie dodatki w kolorach kwiatów. Ja poszperałam na Instagramie i znalazłam dla Was propozycje z kolorami nawiązującymi do wczorajszego święta zakochanych. Uważam że odpowiednio dobrane potrafią nadać już wiosennej i świeżej nuty.

 

marta

 

 

2 Comments Add yours

Skomentuj

