DIRECTION TO THE CAN

Uwielbiam być muzycznie zaskakiwana. Mój chłopak jest mistrzem w tej dziedzinie. Potrafi wyszukiwać smaczki, które nie każdy jest w stanie dostrzec. Tak też się stało i tym razem. Dzięki aplikacji Spotify, znalazł dla mnie coś co gra mi cały czas na przemian z chłopakami z Blur. Interesujące brzmienie alternatywy połączonej z muzyką country, soul czy lounge music wywodzącej się z jazzu. Typowo amerykańskie prądy płynące z dźwięków muzyki, tej grupy, przeniosą słuchacza w tereny dalekie, a może i bliskie naszej wyobraźni. Oglądając zdjęcia, odległego od mojego położenia Nashville czuję, rytm utworów jeszcze bardziej. A to wszystko zamknięte na jednym krążku „Flotus”, wydanym dwa miesiące temu. Posłuchajcie tego co ja czuję, kiedy zamykam oczy na utworze „Direction to the Can”.

jula

2 Comments Add yours

  1. Idealne do rozmyślań.. 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. Cała płyta tak się zanosi… 😉

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

