KOBIECY NIEZBĘDNIK-SZMINKI

Wybór jest zawsze trudny… Szukamy tego w czym czujemy się pewnie. Oczywiście często chcemy wypróbować czegoś nowego, czegoś nieznanego… Choćby po to, żeby zabłysnąć na imprezie czy dodać sobie świeżości… Powodów jest tysiące. Ważne jest jednak, żeby wybierać to co do nas najlepiej pasuje. Nie zawsze może to być ostatni krzyk mody. Przecież możemy być fashionable na swój własny sposób. Kto powiedział, że każda kobieta ma nosić się w kolorze nude, a fotograf będzie używał za każdym razem nowego sprzętu jaki wejdzie na rynek? Tak samo jest z kosmetykami. W dzisiejszym przypadku, z wszelkiego rodzaju szminkami. Nie każda z nas lubi czerwień, nie każda mat. Ja sama często wybieram to co do mnie nie najlepiej pasuje. Zdecydowanie wolę cieplejsze kolory od zimnych. Ale moja karnacja mówi co innego. I tak nauczyłam się wybierać to, co jest dla mnie lepsze. Pogodzenie jednego z drugim nie było łatwe, ale udało się. Często wystarczy zapytać się ekspedientki w sklepie co  nam doradzi. A czasem siostry czy mamy -najlepszych towarzyszy długich zakupów.

Kombinacje, które dziś Wam przedstawiam to produkty rewelacyjnej marki Smashbox i dobre dwa kolory od Marca Jacobsa. Pomadki z jednej i z drugiej firmy, nadają błysk ustom, a także ładnie je eksponują. Co najważniejsze obie cechują się ciekawą konsystencją, która nie wysusza ust. Każdego dnia mam wielki dylemat, bo zakochałam się i w Smashboxie i Jacobsie…

Jula

Skomentuj

